top of page
A discouraged employer  sitting in an office.jpg

קורס לצאת מהלופ

יש לך עסק קטן, אבל הוא לא צומח כמו שרצית?

יש המון מתחרים על אותם לקוחות והעסק שלך לא מצליח להתרומם?העסק שלך תקוע באותו המקום כבר הרבה זמן?

הגיע הזמן לשנות, 'לצאת מהקופסא', להסתכל על הדברים אחרת ולאמץ דרך חשיבה חדשה.

 

אולי המוצרים והשירותים שהצעת עד היום -

כבר לא מספיקים על מנת לצמוח בשוק כל כך תחרותי? מוצרים ושירותים חדשים מביאים לקפיצת מדרגה עסקית

השוק משתנה כל הזמן - וגם העסק שלך צריך!

קורס און ליין בו נלמד אותך לאמץ דרך חשיבה חדשה על המוצרים והשירותים שלך וניתן לך כלים לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים שיביאו לקפיצת מדרגה עסקית.

אם אתם מזדהים עם המשפטים הבאים - אז הקורס שלנו בדיוק בשבילכם :) 

בסוג העסק שלי אין 'המצאות', זה השרות שהוא נותן מאז ומתמיד
כולם בענף שלי מספקים את המוצר הזה
לפתח מוצרים או שירותים חדשים זו פריווילגיה של עסקים גדולים, שיש להם הרבה כסף, זמן ואנשים.
אני עובד לבד ואני רוצה לעסוק במקצוע שלי.  

בשביל להציע מוצרים או שירותים חדשים

אני צריך להשקיע זמן ואנרגיה שאין לי.

מזמינים אתכם לקחת פסק זמן לחשיבה חדשה- ואולי תגלו דברים חדשים.

ייעול והגדלת ההכנסה של העסק מחייב חשיבה מחוץ לקופסא - עליך לשנות את דרך החשיבה שלך על הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

שינוי או הרחבת סל המוצרים והשירותים שלך 
זהו שינוי קטן, שיכול להביא לקפיצה גדולה, במינימום השקעה כספית.

למי זה מתאים?

אם אתם בשלבי ההקמה של עסק חדש ורוצים לאמץ הסתכלות אחרת על המוצרים והשירותים שלכם

*

אם אתם סקרנים מטבעכם, אוהבים ללמוד ורוצים לאתגר את עצמכם בדרך חשיבה חדשה 

אם אתם יודעים שהגיע הזמן לפתח מוצרים ושירותים חדשים אבל לא מוצאים זמן לזה - 
למרות שאתם מאוד רוצים את זה...

*

אם אתם לא מאמינים שאפשר להמציא מוצרים ושירותים חדשים- כי את הכל כבר המציאו

אם יש לכם כבר עסק שעובד ואתם מרגישים שהוא תקוע, לא מצליח לגדול

*

אם אתם מרגישים כי השוק שלכם רווי מתחרים שמציעים בדיוק את אותם המוצרים והשירותים שאתם מציעים

 מה תלמדו בקורס - לצאת מהלופ? 

שבוע 3 - יוצאים מהלופ

בשיעור זה נאפיין מוצר, או שירות 
ונגדיר תוכנית פעולה הכוללת מיקרו משימות.

משימת בית: 
יוצאים לדרך חדשה

שבוע 2 - מיקוד

בשיעור זה נלמד כיצד מגדירים 
ערך חדשני למוצרים ושירותים, 
נכיר כלים למיקוד ולוויתור כמנוע לצמיחה.

משימת בית: 
תרגיל 'אוקיינוס כחול': 
מיקוד, התפצלות וסלוגן

שבוע 1 - מנוע צמיחה

בשיעור זה נבין מה איך מוודאים 
שסל המוצרים והשירותים
יכול להגדיל את העסק? מה הטעויות הנפוצות בפיתוח מוצרים ושירותים 
וכיצד להימנע מהן? 

משימת בית: 
תרגיל מנופי התועלת ללקוח ומבדק לזיהוי הביקוש הסמוי

הירשמו ונשלח לכם מידע על הקורס הקרוב

Office

מה יצא לכם מזה?

  • תקבלו כלים לחשיבה מחוץ לקופסא על השירותים והמוצרים שלכם

  • תבינו איך אפשר להגדיל את העסק שלכם על ידי שינוי או הרחבת סל המוצרים והשירותים שלכם . 

  • תרצו לאמץ שינוי קטן בעסק, שיכול להביא לקפיצה גדולה במינימום השקעה כספית.

תנו לי לעזור לכם- דברו איתי
ליאת 050-5659603

  • להתמקד במוצר הנכון לשוק ונכון לכם, להבין טוב יותר מה הלקוחות שלכם רוצים וצריכים.

  • להביא את היצירתיות שלי למוצר שלכם, עם ניסיון של עשורים בפיתוח מוצרי תוכן, יעוץ ניהולי וניהול עסק.

  • לתת לכם תבניות ייחודיות שיקדמו את החשיבה שלכם על המוצרים והשירותים שלכם במהירות וביעילות.

קצת עליי

ליאת כהן, יועצת עסקית, מנהלת חברת אתוס ניהול, מלווה עסקים קטנים ובינוניים. 
השילוב של ידע, הבנה והשכלה בעולם העסקי והניהולי עם הניסיון בפיתוח מוצרים והדרכה הביאו אותי לארוז את כל הידע הזה על מנת לסייע לעסקים לפרוץ קדימה, 
להבין למה הם לא מצליחים לפרוץ ואיך הם יכולים לפתח מוצרים ושירותים שיוצאו אותם מהלופ במהירות ובקלות. 
אני מכירה את האתגרים שאתם נתקלים בהם ועם הניסיון והידע שלי, 
אני יכולה לסייע לכם לפשט משימות גדולות ומסובכות-
לצעדים ברורים שיאפשרו לכם לפרוץ עם מוצרים ושרותים חדשים.

20191101_090351.jpg

אתם "מג'נגלים" בין המון משימות? צריכים לעשות הכל כמעט לבד? 
יודעים שזה חשוב אבל הדחוף תמיד נדחף?  
אתם לא יודעים איך לחשוב אחרת? מרגישים בלופ?

זה הקורס בשבילכם

bottom of page