top of page
האומץ להיות מי שאתה באמת: מפתח להצלחה אישית ועסקית
פחד. זו המילה שמהדהדת בראשם של רבים מאיתנו כשאנחנו עומדים בפני אתגרים משמעותיים בחיינו האישיים והמקצועיים. אותו פחד שמשתק, שגורם לנו...
למה כדאי לבנות מותג אישי בגיל השלישי ואיך זה יכול להגדיל את ההכנסה שלכם?
מה תמצאו במאמר הזה? במאמר זה נדבר על החשיבות של מיתוג אישי בגיל השלישי , איך המותג שלכם יכול לעזור לכם להגדיל את ההכנסה ולגוון את מקורות...
איך לזהות הזדמנויות עסקיות בשוק המשתנה: מדריך לנשים בגיל הפרישה
ברוכות הבאות למדריך שיעזור לכן להבין איך לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות בשוק המודרני, או בשפה פשוטה יותר – איך להפוך את הניסיון והחוכמה...
יש לכם שאלות על הגפ"ן?
כל התשובות כבר נמצאות ברשת האינטרנט. יש המון סרטונים ברשת על מערכת הגפ"ן שמסבירים הכל על מערכת הגפ"ן ועל תהליך ההגשה למכרז הסרטונים עונים...
המלצה על פרק בפודקאסט של טוני רובינס- על חדשנות אסטרטגית
על פי טוני רובינס בניית עסק מצליח תלויה בשני גורמים: חדשנות ושיווק. אם אתה רוצה להיות מוביל בתעשייה שלך, אתה חייב לחפש כל הזמן דרכים...
רוצים לקוחות נאמנים למותג שלכם? - אתם חייבים ללמד אותם משהו..
מותגים מצליחים מבינים שהדרך לבנות אמון אמיתי עם הלקוחות לאורך זמן זה להציע להם משהו שהוא יותר מאשר רק מוצר או שירות. חייבים לתת להם ערך...
פדגוגיה חדשנית- ככלי שיווקי לתוכניות גפ"ן או תל"ן
יזמים שרוצים לפתח ולשווק תוכנית חינוכית המיועדת למסגרות חינוך חייבים להעמיק את ההבנה בפדגוגיה חינוכית- על מנת שיכולו לדייק את התכנית ואת...
3 סיבות שבגללן לקוחות משלמים על תוכן
כתבה שפורסמה ב 2010 והיום נראית כלקוחה מארכיון היסטורי, ישן מאוד, מספרת קצת מהסיפור על השינוי שחל בארץ ובעולם בשוק מוצרי התוכן. "...
אמון ומערכות יחסים- מה הקשר למוצר תוכן?
בשיווק נהוג לדבר על אמון ומערכות יחסים בין הלקוח לעסק- כמנוע שיווקי משמעותי. "איך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים...
התוכן הוא המלך- אבל בתנאי שהוא..
בעידן הדיגיטלי, המשפט "התוכן הוא המלך" מעולם לא היה נכון יותר. עם התפשטות הפלטפורמות המקוונות והגידול המהיר של משתמשי אינטרנט ברחבי...
רוצים לקבל מידע על פוסט חדש? הרשמו כאן
bottom of page