top of page

3 סיבות שבגללן לקוחות משלמים על תוכן

כתבה שפורסמה ב 2010 והיום נראית כלקוחה מארכיון היסטורי, ישן מאוד, מספרת קצת מהסיפור על השינוי שחל בארץ ובעולם בשוק מוצרי התוכן.


"הפדרציה לתקליטים תובעת אתרי שיתוף מוזיקה

בתביעה נטען שהאתרים מבצעים המרה של הקלטות מקוריות ל-MP3 שהם קלים וכיום ניתן לאחסנם בנקל בנגני MP3 המשמשים תחליף מודרני ל'ווקמן' המסורתי", עוד צוין כי "זהו פורמט של קובץ אודיו למחשב שכבש את העולם בזכות אתרים מפירים.... "


מישהו זוכר את זה היום?


מנתונים שפורסמו על ידי ספוטיפיי בשנת 2021 עולה כי בישראל משתמשים ומשלמים לספוטיפיי יותר ממיליון וחצי איש.


היום אנחנו מוכנים לשלם הרבה יותר על סוגים שונים של מוצרי תוכן. לדוגמא אנחנו משלמים על עיתון דיגיטלי על מוסיקה, על סרטים, על הרצאות ועוד ועוד.


אבל

למה בכלל אנשים מסכימים לשלם על תוכן?

בעידן שבו המוןןןן מידע זמין, בכל מקום, לעיתים בחינם, בערוצים שונים, בשפות שונות.. הביקוש למוצרי תוכן עולה ויש לכך מספר סיבות.


סיבות שבגללן אנשים מוכנים להפוך ללקוחות שמשלמים עבור תוכן:


איכות ואמון

דוח זה מראה שבשש מדינות - סין, גרמניה, הודו, דרום קוריאה, בריטניה וארצות הברית - אנשים משלמים עבור מנויים כי זה מגביר את האמון שלהם באיכות התוכן- כיום כל אחד יכול להעלות תכנים לרשת, כאשר אין באמת בדיקה, או מחויבות לאיכות, אמת ומקצועיות, יש הרבה תוכן לא אמין ברשת, פייק ניוז, תוכן לא מקצועי, או לא איכותי מספיק.

במקביל צרכנים היום מודעים יותר מבעבר לצורך בהגנה ובשמירה על הפרטיות שלהם ולכן מעדיפים לשלם, על מנת להיות בטוחים בגורם שאליו הם מעבירים פרטים אישיים שלהם.


נגישות

היכולת לגשת לתוכן בכל שעה מכל מקום. לקוחות רוצים לצרוך תוכן במקום ובזמן שנוח להם, לקבל את התוכן העדכני המעניין אותם, והם תופסים את התוכן כאיכותי יותר.

כלומר אתר תוכן שמציע תוכן רב ואיכותי, המאורגן בצורה נגישה וברורה, שכולל מידע עדכני יכול להוות גורם משיכה ללקוחות משלמים.

הנגשת המידע הרלוונטי בצורה טובה וברורה = ערך רב ללקוח, ערך ששווה לשלם עבורו.


פחות פרסומות ופחות סיכון לנתונים האישיים שלך

על פי המחקר בעבר היה נפוץ יותר להשתמש במודל עסקי המבוסס על פרסומות -אולם לא עוד. המודל העסקי של יוצר התוכן לא יכול להיות מבוסס על פרסומות בשילוב לקוחות משלמים.

לקוחות משלמים לא רוצים לצורך מאתר תוכן שיש בו שימוש בפרסומות, מתוך ידיעה כי תוכן חינמי במקרים רבים בא על חשבון פרסום סמוי או גלוי של מוצרים והעברת נתונים אישיים למפרסמים.



לסיכום- ההמלצה שלי היא לכל יוצר תוכן, שרוצה למכור את המוצרים שלו, לחשוב איך הוא מבטיח הגנה על פרטיות של הלקוחות שלו, איך הוא מארגן את המידע בצורה טובה ויעילה וכמו תמיד תנאי הכרחי הוא יצירת אמון לאורך זמן באיכות התוכן.


יש לכם שאלות על הגפ"ן?

כל התשובות כבר נמצאות ברשת האינטרנט. יש המון סרטונים ברשת על מערכת הגפ"ן שמסבירים הכל על מערכת הגפ"ן ועל תהליך ההגשה למכרז הסרטונים עונים...

Opmerkingen


Home Desk Art

רוצים לקבל מידע על פוסט חדש? הרשמו כאן

החברים שלנו מקבלים בלעדיות, עדכונים ואיחולים לבביים ישירות לתיבת המייל שלהם

bottom of page