על פי טוני רובינס בניית עסק מצליח תלויה בשני גורמים: חדשנות ושיווק. אם אתה רוצה להיות מוביל בתעשייה שלך, אתה חייב לחפש כל הזמן דרכים ליצור משהו יותר, חדש או טוב יותר ממה שקיים כרגע. מכיוון שצרכנים כבר לא מתרשמים מתכונה או שירות חדש במשך זמן רב מאוד - הם מצפים להתפתחות מתמדת של שיפור או שהם ילכו למקום אחר.
בפודקאסט של טוני רובינס הוא מציג דרך לענות על צרכי הלקוחות טוב יותר מכל אחד אחר, כיצד להפוך חדשנות מתמדת ואסטרטגית לחלק מתרבות החברה.
המפתח: לחדש ולשווק.